(az ár Nettó ár, az ÁFA-t nem tartalmazza!)
Az OPEN-LAK rendszer a kettős könyvvitelt vezető lakásszövetkezetek, társasházak, ingatlankezelők és egyéb lakóközösségek ügyvitelét, illetve komplett kezelését végzők részére készült.
A rendszer kidolgozásánál alapvető követelmény volt a pénzügyi előírások, a lakásszövetkezetekre és társasházakra vonatkozó törvények előírásai, valamint a kialakult szokások figyelembevétele.Az OPEN-LAK rendszer mindazoknak az elvárásoknak megfelel, melyek jelentkeznek egy, bárhol letelepíthető rendszerrel szemben és melynek felhasználásával egy lakásszövetkezet vagy társasház el tudja látni mindazokat a törvény által előírt feladatait, adatszolgáltatásait, melyek a normális működéséhez elengedhetetlenül szükségesek.
Az OPEN-LAK fantázia nevű, modulokból felépülő rendszer kettős könyvvitelt vezető
A felsorolt elemekkel az OPEN-LAK rendszer ára.
Átalánydíjas szerződés: Egy átalánydíjas szerződés keretén belül biztosítjuk a program frissítését, jogszabályok követését, telefonos, illetve távkapcsolati segítséget. Az átalánydíj az éves inflációs szorzóval minden év januárjától változik.
Ezek a modulok térítés ellenében menüszinten beépíthetők, és a menüpontok működése engedélyhez kötött.
Több gépen egyidejű feldolgozáshoz szükséges indítóeljárások telepítése gépenként.
gépenként: 15 000.- Ft+ Áfa
Elektronikus banki bizonylat feldolgozása (formátum STM vagy XLS)
Banki terminálról átvátel: 26 000.- Ft+ Áfa
Hitel modul ( az ÖKO programmal, panel programmal, stb. kapcsolatos hitelfelvétel tulajdonosokra vonatkozó adatai, teljes hitelösszeg, támogatás, önrész, hitel kezdete, vége, havi előírás (részletfizetés esetén) elszámolás adatai). Hitel kartonon az előírás, a törlesztés és a végelszámolás adatai, épületenkénti összegzés.
Hitel modul: 15 000.- Ft+ Áfa
Levélsablon (Az OPEN-LAK rendszerben készíthető, névre szóló értesítések, felszólítások és egyéb levelezések formátumának megadása a „Levélsablon”. A levéltípusok alapja Microsoft Word programmal megszerkesztett törzs dokumentum, aminek a szöveg részét a Felhasználó saját igényei szerint, az adat részét kizárólag a „Levélsablon szerinti paraméterezés” című dokumentumban leírt paraméterek megadásával állíthatja össze.)
Levélsablon: 11 000.- Ft+ Áfa
Postai befizetés (OC31 típusú csekkek) átvétele (elektronikus) (OPENLAK rendszeren belül)
Ez a kiegészítő modul a postai befizetést tartalmazó .CHQ kiterjesztésű és .TXT kiterjesztésű adatállományokat tudja dolgozni.
Postai befizetés: 15 000.- Ft+ Áfa
Ez a modul biztosítja, hogy a kézpénzes kimenő számla készítésével egy időben a pénztári bevételi bizonylat is elkészüljön.
Készpénzes számla: 8 000.- Ft+ Áfa
A felhasználók egy része a lakossági, havi kötelezettségeket szeretné 5 vagy 10 Ft-ra kerekíteni. Ez a modul lehetőséget ad arra, hogy a meghatározott paraméterekkel a kötelezettségeket kerekítsék.
Havi kötelezettség kerekítése: 5 000.- Ft+ Áfa
A készletnyilvántartás vezető a felhasználók, egy egyszerű készletmozgással tudják azoknak a cikkeknek a készletét nyilvántartani, amelyek „Készletkezelés szükséges” minősítéssel vannak ellátva.
A cikkek forgalmával kapcsolatos listák a következők.
• Szállítónkénti bevételezések,
• Cikkelemes készlettabló,
• Cikkek forgalma,
• Raktári forgalom
Havi kötelezettség kerekítése: 18 000.- Ft+ Áfa
A Bejelentő alrendszer lehetővé teszi a Kezelőkhöz beérkező, a szövetkezetek, társasházak mindennapi életében felmerülő, műszaki problémákkal kapcsolatos feladatok (hibabejelentés, stb.) végrehajtásának és ellenőrzésének számítógépes követését. Elkészíti a bejelentőlapot, a kivitelező kartont és a munkalapot, amivel a munka elvégzését igazolják.
Bejelentő modul hozzáférés: 10 000.- Ft+ Áfa
A behajtás modul a hátralékos fizetőkkel kapcsolatos tulajdonosonkénti, tételes intézkedések feljegyzésére és karbantartására használható a felszólító levéltől az árverésig.
Behajtás modul hozzáférés: 19 000.- Ft+ Áfa
Kimenő számla levelezés funkciója segítségével közvetlenül az OPENLAK rendszerekből a partnereknek (tulajdonosoknak) e-mailben lehet számlákat, számviteli bizonylatokat, illetve díjbekérőket küldeni.
Kimenő számla levelezés: 25 000.- Ft + Áfa
TTR WEBES lekérdezés funkciója segítségével át lehet adni a tulajdonosok folyószámlakartonjának tartalmát a WEBLAPOT megjelenítő alkalmazásnak. (Ez lehet az OPEN-SZOFTVERHÁZ Kft által készített WEBLAP vagy egyéb saját WEBLAP.)
Tulajdonos Tájékoztató Rendszer WEBES lekérdezés: 25 000.- Ft + Áfa
TTR e-mail funkciója segítségével közvetlenül az OPENLAK rendszerekből e-mailben lehet a tulajdonosokat érintő kartonokat (lakókarton), értesítéseket (pénzforgalmi elszámolás) és sima leveleket elküldeni a tulajdonosoknak.
Tulajdonos Tájékoztató Rendszer E-mail küldése: 23 000.- Ft + Áfa
A fenti ár tartalmazza a weblap kialakítását az Önök kívánsága szerint beállítva a színeket, hátteret, képeket, lógót. Tartalmazza az érdemi adatok kezdeti feltöltését az Önök által megadott tartalommal (nyitólap szövege, munkatársak, nyitva tartás, hírek, stb…)
Egyszerű pár oldalas weblap készítése: 30 000.- Ft + Áfa
A weblap rendszeres üzemeltetése, hírek változások átvezetése, a Tulajdonos Tájékoztató Rendszer adatainak havi feltöltése az OPENLAK-ból
Honlap üzemeltetése: 9 000.- Ft + Áfa/hó
Biztosítja a központi iktatásból érkező levelek és számlák nyilvántartását. Nyomon követi a számlák feldolgozását. (IKTATÁS) Lehetővé teszi a Kezelőkhöz beérkező, a mindennapi életben felmerülő, műszaki problémákkal kapcsolatos feladatok (hibabejelentés, stb.) végrehajtásának és ellenőrzésének számítógépes követését. (BEJELENTÉS)
Honlap üzemeltetése: 32 000.- Ft + Áfa